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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldientsleistungen GmbH.
Profesión: Ingeniero electromecánico.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Núremberg.
Tipo de contrato: temporal.
Salario: 15/22€.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Muy importante empresa regional y conocida mundialmente busca un ingeniero electromecánico con incorporación inmediata.

Además de la titulación habilitante, es necesario tener algunos años de experiencia en la construcción y el montaje de componentes electrónicos. Un buen nivel de alemán (B1) también es indispensable ...

La vacante es en la hermosa ciudad de Núremberg.

La remuneración está por encima de la media para el sector (15/22€) e incluye el pago mensual de la vivienda.

Si necesitas más información sobre el puesto y/o sobre las condiciones de contratación, puedes contactarme por este medio, por correo electrónico (international.es@arwa.de) o por teléfono: +49 911 237 5890

Para saber un poco más sobre nuestro trabajo, os dejo también el enlace de nuestro página: www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldienstleistungen GmbH.
Profesión: Mecánico de procesos.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Núremberg.
Tipo de contrato: Temporal.
Salario: a negociar.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Estamos buscando un mecánico de procesos (Verfahrensmechaniker) para importante cadena productora de especias. Algunas de las tareas a realizar en tu nuevo empleo son el monitoreo, control, mantenimiento y la operación de la maquinaria involucrada en el proceso de producción.

El puesto vacante es en la hermosa ciudad de Núremberg y el sueldo, a negociar, incluye el pago mensual de la vivienda.

Y muy importante: No es necesario tener un alto nivel de alemán (A1) ...

Si necesitas más información sobre el puesto y/o sobre las condiciones de contratación, puedes ponerte en contacto conmigo de forma directa de forma telefónica:
+49 911 2375 890 o por correo electrónico: international.es@arwa.de

Os dejo también el enlace de nuestra empresa: www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldienstleistungen GmbH.
Profesión: Técnico electrónico.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Núremberg.
Tipo de contrato: temporal.
Salario: 15-20€.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Importante empresa alemana situada en la hermosa ciudad de Núremberg y especializada en la producción de revistas, catálogos, impresos publicitarios y materiales educativos, busca técnico electrónico con incorporación inmediata.

Las tareas consisten principalmente en la reparación, mantenimiento y conservación de la maquinaria.

Requisitos: Titulación habilitante y algunos años de experiencia.

El puesto está muy bien remunerado (15-20€) y estamos dispuestos a subsidiar cada mes tu alojamiento

Si tienes interés o preguntas, puedes ponerte en contaco conmibo por esta vía o por correo electrónico: international.es@arwa.de

Para saber de nosotros: www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldientsleistungen GmbH.
Profesión: Enfermera con especialidad geriátrica.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Oberkotzau, Schwarzenbach/Saale, Köditz, Hof.
Tipo de contrato: temporal.
Salario: 14€/hora.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Si estás buscando empleo o tienes ganas de tener una experiencia laboral en el extranjero, tenemos una oferta atractiva de empleo para ti en el centro-este de Alemania.

Los requisitos son haber estudiado enfermería y tener una especialización en cuidado de ancianos. Una certificación válida para la Unión Europea (EU Zertifikat) es indispensable.
También es necesario disponer de vehículo propio - con los gastos cubiertos por nosotros - y estar dispuesta a trabajar en distintas ciudades cercanas: Oberkotzau, Schwarzenbach/Saale, Köditz, Hof.

El trabajo está muy bien pago, 14€/hora y estamos dispuestos a pagar por tu alojamiento.

Si tienes interés, no dudes en ponerte en contacto por esta vía, también puedes enviarme un correo electrónico a international.es@arwa.de

Somos una empresa alemana que desde hace más de 35 años se dedica a proveer personal flexible y calificado a empresas de todos los sectores y areas de especialzación.

www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldientsleistungen GmbH.
Profesión: Soldador y/o cerrajero.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Plauen.
Tipo de contrato: temporal.
Salario: 12€.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Una de nuestras empresas asociadas en Plauen (cerca de Leipzig, Chemnitz o Dresden) está buscando desde hace algunos meses y de forma temporal un soldador y/o cerrajero.
La empresa se dedica principalmente a la contrucción de hornos industriales, de tuberías, etc.

Alojamiento parcialmente pago!

No es necesario tener un alto nivel de alemán, un A1 es suficiente!

Si tienes interés, no dudes en contactarme por privado o en mandarme un correo electrónico: international.es@arwa.de

Somos una empresa alemana que desde hace más de 35 años se dedica a proveer de personal flexible y calificado a empresas de todos los sectores y áreas de especialización.

www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): ARWA Personaldientsleistungen GmbH.
Profesión: Electricista.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Plößberg, Bayern.
Tipo de contrato: Temporal.
Salario: 12,19€.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Una de las empresas que trabaja con nosotros está buscando un Electricista con titulación y un poco de experiencia.
No es necesario tener un gran nivel de alemán (A1) y la empresa está dispuesta a pagar el precio de la vivienda.


Interesados pueden escribirme para más información o mandarme un mail: international.es@arwa.de

Somos una empresa alemana que desde hace más de 35 años se dedica a proveer personal calificado y flexible a empresas de todos los sectores y áreas de especialización.

www.arwa.de.

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Anunciante (empresa/empresario): Erasmusu.
Profesión: Italian Market Sales Challenge.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Murcia, Spain.
Tipo de contrato: Full time.
Salario: 15.000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Erasmusu.com is looking for an experienced lead acquisition / sales executive who wants to help take the company to a new level. We want someone with great persuasive and communication skills to prospect accommodation providers from around Europe and convince them to advertise their rooms on our site.

Requirements:

Native/High level in Italian. Some Spanish and English will be welcome :)
Previous experience in telemarketing or sales (preferably through telephone)..

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Anunciante (empresa/empresario): Erasmusu.
Profesión: German Market Sales Challenge.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Murcia, Spain.
Tipo de contrato: Full time.
Salario: 15.000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Erasmusu.com is looking for an experienced lead acquisition / sales executive who wants to help take the company to a new level. We want someone with great persuasive and communication skills to prospect accommodation providers from around Europe and convince them to advertise their rooms on our site.

Requirements:

Native/High level in German. Some Spanish and English will be welcome :)
Previous experience in telemarketing or sales (preferably through telephone)..

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Anunciante (empresa/empresario): Erasmusu.
Profesión: French Market Sales Challenge.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Murcia, Spain.
Tipo de contrato: Full time.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Erasmusu.com is looking for an experienced lead acquisition / sales executive who wants to help take the company to a new level. We want someone with great persuasive and communication skills to prospect accommodation providers from around Europe and convince them to advertise their rooms on our site.

Requirements:

Native/High level in French. Some Spanish and English will be welcome :)
Previous experience in telemarketing or sales (preferably through telephone)..

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Anunciante (empresa/empresario): FedEx Express.
Profesión: Mensajería, paqueteria y operador de almacén.
Nº de puestos ofertados: 76.
Lugar del trabajo: Portugal.
Tipo de contrato: Contrato indefinido o temporal.
Salario: 1.200€ a 1.600€.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: FedEx Express

Se nesecitan candidatos para realizar trabajos de mensajería, paqueteria y operador de almacén. no se requiere experiencia,solo actitud y ganas de trabajar. depende de tus cualidades y ganas de seguir con nosotros.
Se requiere una persona formal, puntual y de confianza, honrado y educación en la comunicación. Dado que se puede entregar todo tipo de paquetes y por tanto se verificará previamente a toda contratación.
FedEx quiere lo mejor para nuestros clientes por eso te damos la oportunidad de conectar con las personas con bienes e ideas creando oportunidades y mejora de vida en FedEx. Creemos que un mundo conectado es mucho mejor, y esa creencia guía todo nuestro accionar..

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Anunciante (empresa/empresario): Tayf Noroeste S.L.
Profesión: oficial climatizacion.
Lugar del trabajo: Lisboa.
Tipo de contrato: temporal.
Salario: segun convenio.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Se solicita oficial de Climatizacion para una obra en Liboa - Portugal.
Duracion determinada.
Se valora experiencia en el sector..

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Anunciante (empresa/empresario): MRW exprés internacional.
Profesión: Conductores profesionales.
Nº de puestos ofertados: 200.
Lugar del trabajo: Portugal ,Rumania, Bulgaria , República Checa.
Tipo de contrato: Parcial.
Salario: 1300.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Ampliación de plantilla en diferentes Localidades países y Ciudades europeas Sobre el seguimiento de nuestra cartelera de clientes que cada día avanza con más longitud en el mundo laboral europeo .
- Somos una empresa en busca de candidatos para poner a disposición a empresas Solicitamos personal con Grandes virtudes . A .Requisitos - Currículum Actualizado -Carnet de conducir
-Documento de Identidad en Vigor
B . Honorarios
-Sueldo Base
-Contrato laboral
C Documentación
- Presentar Documento al correo de empresa donde se llevará acabo si estás o no estás seleccionado Total confidencialidad
MRW exprés Europa
Correo., ubermoncloa@gmail.com.

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Anunciante (empresa/empresario): ARTEX.
Profesión: REPRESENTANTE SOUVENIRS EL ALGARVE PORTUGAL.
Nº de puestos ofertados: 2.
Lugar del trabajo: EL ARGARVE.
Tipo de contrato: COMERCIAL.
Salario: COMISION.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: REPRESENTANTE SOUVENIRS PARA EL AGARVE PORTUGAL
empresa de 1er order Española, especialista en souvenirs, gafas de sol, cerámicas, bikinis, camisetas,bolsas,juguetes,regalos,ropa,cristal, bisuteria,llaveros,imanes.

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Anunciante (empresa/empresario): AGH CONSULTING.
Profesión: Développeurs informatique.
Nº de puestos ofertados: 3.
Lugar del trabajo: PARIS.
Tipo de contrato: Contrat à durée indéterminée.
Salario: A négocier.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: AGH Consulting recherche des développeurs informatique dans l'Open Source expérimentés (au moins 2 ans d’expérience) pour un client Opérateur télécom basé sur Paris 8ième.
Le poste est en CDI.
Cet opérateur fonctionne en mode start up et a plusieurs filiales à l'étranger.
L'environnement technique : Open Source, Debian, Postgresql, Python, Php, Perl, Git, Gogs Des connaissances système / DevOps seront très appréciées.
Rattachée à la DSI chez l’Opérateur télécom, qui a en charge la conception et le développement du SI en interne, le spectre des tâches est assez large sur de la modélisation et de la conception d’outils télécom: v Outils d'éligibilité du réseau FTTH v Prise de commande / facturation v Provisionning réseau v Statistiques du réseau backbone v Outils d'exploitation du réseau FTTH
Nous cherchons un profil ayant déjà de l'expérience dans le développement de SI pour participer à l'architecture et au développement.
Passion pour l’open source et envie d’automatiser sont nécessaires.
QUALITES ATTENDUES v Adaptabilité v Compatibilité v Rigueur, autonomie et assiduité
Si vous êtes intéressé, merci de me transmettre votre CV + disponibilité et prétentions salariales en brut annuel à f.delgado@agh-consulting.com.

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Anunciante (empresa/empresario): AGH CONSULTING.
Profesión: Architecte Télécom IP MPLS.
Nº de puestos ofertados: 2.
Lugar del trabajo: PARIS.
Tipo de contrato: Contrat à durée indéterminée.
Salario: 70 000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: AGH Consulting recherche pour notre client opérateur télécom plusieurs architectes Telecom IP MPLS DWDM sur Paris (France).
Le Contrat est un CDI de l’opérateur télécom.

L’opérateur télécom est dédié au développement de l’accès internet Très Haut Débit et a plusieurs filiales à l’étranger.
Rattachée à la Direction technique, le poste suivant concerne l'équipe d’ingénierie réseau qui a en charge la conception, la standardisation et l’industrialisation du réseau.
Le spectre des tâches est assez large et à partager avec le reste de l’équipe : v Réseau d’accès GPON (Nokia) allant de l’OLT jusqu’au CPE client (B2B ou B2C).
La partie physique étant gérée par une autre équipe. v Conception et exploitation du réseau IP/MPLS (Juniper / Cisco) allant du BNG, à la couche d’accès Metro jusqu’au cœur de réseau MPLS, aux capacités sous-marines/terrestres internationales et aux intercos externes. v Conception et exploitation de réseau de transmission WDM ainsi que de réseaux Metro Ethernet. v Conception et exploitation de réseau de transmission WDM ainsi que de réseaux Metro Ethernet. v Elaboration des offres et spécifications techniques (Internet, L2VPN, L3VPN…) : gestion technique des fournisseurs, tests en lab, création de Template pour industrialisation, interaction avec les TAC fabricants. v Documentation, formation et transferts de compétence vers les équipes d’exploitation.

PROFIL RECHERCHÉ L'environnement technique : Juniper (majoritairement), Cisco (un peu, pour le Metro Ethernet), Nokia (GPON) avec une très forte utilisation de MPLS, BGP Flowspec et des technologies classiques que l’on trouve chez un opérateur d’accès. Autonomie et prise d’initiative indispensables dans un environnement en mode start-up : appel minimum à des prestataires externes / intégrateurs ; 0 touch provisionning privilégié ; déploiement en dual stack avec de l’IPv6 partout.

Si vous êtes intéressé, merci de me transmettre votre CV actualisé, disponibilité et prétentions salariales à f.delgado@agh-consulting.com.
Fernando DELGADO.

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Anunciante (empresa/empresario): AGH IBERICA.
Profesión: Consultores SPLUNK.
Nº de puestos ofertados: 3.
Lugar del trabajo: Lausana.
Tipo de contrato: Contrato laboral indefenido.
Salario: A negociar.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: AGH IBERICA, consultoria española filial de AGH Consulting, implantada en varios países, especializada en Banca de Inversión, IT y Transformación Digital, está buscando consultores experimentados y especializados en la herramienta SPLUNK en Suiza (Lausana) y Paris (Francia) para sus clientes de cuentas clave en el mundo de Banca y Seguros.

Puesto: Consultor SPLUNK en Lausana (Suiza)
Idioma de trabajo: Ingles
Contrato indefinido o freelance según el deseo del consultor.

Tareas:

Las tareas consisten en analizar las necesidades de monitoreo de las aplicaciones existentes, proponer e implementar paneles e informes adaptados a las necesidades de los diferentes equipos (servicios de asistencia, desarrolladores, administración, …).

Sus responsabilidades serán:
.Mejorar la vida diaria de los diferentes equipos al brindar una visibilidad de las aplicaciones adaptadas a sus necesidades.
.Proponer buenas prácticas en el uso de la plataforma Splunk.
.Entrene a los empleados a usar Splunk.

Tu know-how consistirá en:
.Se capaz de entender los procesos de negocio, de mapearlos a través de diferentes aplicaciones,
.Proponer y configurar diferentes visualizaciones y adaptarlas a los intereses / necesidades de los tipos de usuarios.

Perfil:
Ser capaz de comunicar y demostrar rigor, curiosidad, autonomía y espíritu de síntesis.
Mínimo 2 a 3 años de experiencias similares en la plataforma Splunk.
Conocimiento de negocios: el conocimiento de una profesión de banca privada es una ventaja pero no es esencial
Conocimientos técnicos: Splunk (escribir consultas avanzadas, crear paneles de control, generar informes)
Competencias lingüísticas: inglés.
Si está interesado, envíeme su CV, disponibilidad y requisitos salariales a f.delgado@agh-consulting.com.

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Anunciante (empresa/empresario): SpotOn Connections.
Profesión: Spanish Sales Executive.
Nº de puestos ofertados: 5.
Lugar del trabajo: Barcelona.
Tipo de contrato: Permanente.
Salario: 22,000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: This is an outbound new business sales role, where you will be expected to consistently exceed your quarterly sales targets through high volume outbound cold calling, cold emailing and social media outreach to leads that are provided to you daily (no prospecting needed). You will be provided with intensive sales and product training, as well as mentorship and coaching from management & senior reps.

Requirements:
Previous sales experience over the phone
Cold calling or cold acquisition
The desire to work on a competitive, target-driven new business sales team.
Highly disciplined, with excellent time management & organizational skills.
Strong written and oral business communication skills.
Native Spanish speaker with good command of English.

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Anunciante (empresa/empresario): Autonomo.
Profesión: Conductor Carnet C1 y CAP Transporte Mercancias.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Madrid.
Tipo de contrato: Laboral.
Salario: 1.000 Euros mensual.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Se busca conductor con 2 años de experiencia, Carnet C1 y tarjeta CAP para realizar repartos de Lunes a Viernes..

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Anunciante (empresa/empresario): Not Specified.
Profesión: SPECIALIST FOR AUTOMATION IN THE FIELD OF MAINTENANCE.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Haldensleben, Germany.
Tipo de contrato: Full time Job.
Salario: 36,000 €.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: We are looking for a new “SPECIALIST FOR AUTOMATION IN THE FIELD OF MAINTENANCE" to work at a very important company located at Haldensleben, Germany.

I will require you to let me know using a Scale from 1 (low) to 5 (high) the level of expertise for every item of the following list:

•Experience in the area of the machine or plant maintenance
•Sound professional experience as a maintenance engineer for automation technology
•preferably with mechatronic alignment or comparable
•Sound knowledge of common machine components
•drive
•Control and regulation techniques
•Ideally, KUKA programming knowledge
•SAP knowledge of advantage
•Experience in the field of mechanical engineering and/or automotive
•Very good German and English skills
•Team player
•Practical experience in PLC programming SIEMENS S7 is an advantage
•English B1
•German C1

The professional we are looking must have knowledge for completed training in mechatronics, electronics or (preferably) robotics and gained at least 2 years of experience in the field of mechanical engineering and/or automotive.

I believe you can apply to this tender we have. If that's the case just send me your CV or resume so I can deliver it with the rest of the information to my supervisors and get you in the selection process.

best regards.

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Anunciante (empresa/empresario): L&J TOPWOOD EXPORT S.L.
Profesión: Agente comercial independiente.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: FRANCIA.
Tipo de contrato: AUTONOMO.
Salario: Según ventas.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: AGENTE INDEPENDIENTE MULTICARTERA

Somos una empresa fabricante de parquet en madera maciza y accesorios para su colocación. Queremos incorporar a nuestro equipo un agente comercial independiente para que represente nuestros productos en Francia. Nuestros precios son muy competitivos y primeras calidades, facilidad de abrir cartera de clientes.

-Necesario idioma francés y se valora que hable español.
-Preferiblemente que conozca el sector de la madera y parquet.
-Sus funciones serán la captación de nuevos clientes.
-Disponibilidad de desplazarse para las visitas con los clientes. Indispensable vehículo propio.
-Se requiere persona seria y organizada.

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Anunciante (empresa/empresario): Prosolia France.
Profesión: Mantenimiento fotovoltaica.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Limoges.
Tipo de contrato: Temporal.
Salario: 25000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Buscamos técnicos de fotovoltaica en Limoges para realizar tareas de mantenimientos en instalaciones en tejado.
Requisitos:
Vivienda en Limoges
Idiomas Francés y Español
2 Años de experiencia en electricidad industrial
Conocimiento de ofimática
Disponibilidad a viajar en Francia
Opcional:
Cursos de habilitación eléctrica
Cursos de trabajos en altura
Experiencia en montaje de fotovoltaica.

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Anunciante (empresa/empresario): nevaly GmbH.
Profesión: Head of Influencer Management (m/f/d).
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Berlin.
Tipo de contrato: full-time.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: At nevaly, it is our mission to forge memorable and authentic marketing campaigns. We work closely with our brand-partners to understand their goals and identify social media influencers that match their needs. By developing and rolling out creative and unique marketing concepts we give those influencers the opportunity to endorse brands they love and at the same time raise awareness towards the brands of our clients. Our key clients are Epic Games, Wargaming, Konami, Nexon, Focus Home Interactive and more.

You will be leading an international team of influencer managers, responsible for handling the relationship with some of the largest gaming YouTubers and Twitch streamers. If you are a passionate gamer and marketing enthusiast, interested in working in this exciting industry and knowledgeable about social media and the impact of influencer marketing, then this might be the right opportunity for you.

Your Role

Ensure the influencer team collaborates as one cohesive unit and delivers on deadlines and requirements in a structured and professional manner
Represent the influencers perspective of the business in senior meetings and align with other departments
Develop the personal and professional skills of the team members and help them succeed
Develop the vision and strategy for the influencer team and influencer marketing function; innovate ways of promoting brands through influencers and increase the sophistication and understanding of the creator ecosystem
Inspire the team and motivate them to achieve challenging goals
You spearhead new initiatives for the influencer department and organize the team to deliver results
Attend industry events to connect with creators and key agencies
Keep up to date on the latest trends in the influencer landscape and constantly look for new ways and technologies to improve our internal processes

Your Profile

2+ years of experience in the influencer marketing space, ideally within a gaming company, consumer brand, talent management agency or MCN.
In-depth knowledge of YouTube, Twitch, Instagram and other social platforms
A passionate gamer and with a good understanding of the industry and its trends
Excellent interpersonal skills
An ability to think creatively and conceive marketing activations that are fun, clever, and on point with brands and audiences
An assertive go-getter who inspires others to take action and deliver results
Previous experience leading a team and strong propensity to put the needs of team members first
An ability to work independently, prioritize individual and team tasks in a structured and organized manner
An understanding of marketing KPIs and game industry business models
Fluency in English and preferably one other European language (e.g. German, French, Spanish, Italian, or Dutch)

Our Offer

You become a part of a fun and unique company culture
You get to work with serial entrepreneurs who co-founded over 10 successful companies
You enjoy a competitive remuneration package and much more
You work with a highly motivated and skilled team of young top performers
You get free German courses and enjoy numerous team events
A great experience: Living and working in Berlin- Europe’s Silicon Valley!

Interested? - Tell us why gaming is part of your life and submit your CV along with relevant university and working documents online.
https://jobs.lever.co/ad2games/8e40f71c-76e0-4637-aba9-513338068329?lever-origin=applied&lever-source%5B%5D=europeo.

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Anunciante (empresa/empresario): nevaly GmbH.
Profesión: Creative Strategist - Project Coordination (m/f/d).
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Berlin.
Tipo de contrato: full-time.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: At nevaly, it is our mission to forge memorable and authentic marketing campaigns. We work closely with our brand-partners to understand their goals and identify social media influencers that match their needs. By developing and rolling out creative and unique marketing concepts we give those influencers the opportunity to endorse brands they love and at the same time raise awareness towards the brands of our clients. Our key clients are Epic Games, Wargaming, Konami, Nexon, Focus Home Interactive and more.

We are looking for a talented Creative Strategist to guide RFP responses and influencer driven marketing activation. You will be a vital member in developing creative solutions and realizing them into productions. You possess strong expertise across several areas such as content development, social media, and project management.

Success in this position will be measured by delivering high quality work and creative, “out-of-the-box” thinking, building nevaly’s creative portfolio and staying current on the latest social platforms, trends and industry practices in order to deliver actionable recommendations.

Your Role

Contribute towards brainstorming sessions designed toward specific outputs and client solutions
Serve as the go-to project manager on complex productions and occasionally assist team members on their own individual projects
Develop strategies and tactics that tie together multiple earned/owned/paid media channels with the client’s objectives
Partner with team members to flawlessly execute client deliverables, and reports
Demonstrate strong social media and influencer marketing understanding and the ability to effectively communicate ideas and proposals to internal team members, as well as to clients
Be an active leader with a POV on industry, pop culture, and digital/social trends; develop internal presentations on new insights, innovations, and trend forecasting

Your Profile

2-3 years of experience in a creative agency, media or game company, or production house
Gaming is your passion
Highly organised with a structured approach to handling people and projects
Strong presentation and storytelling skills
Ability to communicate and relate with clients, creative professionals, and influencers
A strong collaborator with flexibility and ability to provide structure in ambiguous situations, operate independently, and manage up, down and across
Capable of building client trust and enhancing Agency/Client relationship
Detail-oriented, flexible, and willing to work in a fast-paced, demanding client-focused environment with set deadlines
Experience managing video or content productions including management of logistics

Our Offer

You become a part of a unique and fun company culture (http://nevaly.com)
You work with a highly motivated team of top performers and gaming enthusiasts
You will receive an unlimited contract from the beginning and get the chance to be trained in one of the most popular areas in the marketing industry at the moment: influencer marketing!
You get free fruits, coffee, soft drinks and cereal, enjoy numerous team and company events and have the opportunity to attend German classes
You work in the start-up centre of Berlin-Mitte, the European Silicon Valley

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Anunciante (empresa/empresario): nevaly GmbH.
Profesión: Head of Account Management (m/f/d).
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Berlin.
Tipo de contrato: full-time.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: At nevaly, it is our mission to forge memorable and authentic marketing campaigns. We work closely with our brand-partners to understand their goals and identify social media influencers that match their needs. By developing and rolling out creative and unique marketing concepts we give those influencers the opportunity to endorse brands they love and at the same time raise awareness towards the brands of our clients. Our key clients are Epic Games, Wargaming, Konami, Nexon, Focus Home Interactive and more.

You will be leading an international team of account managers, responsible for handling the relationship with some of the largest game developers and game publishers. If you are a passionate gamer and marketing enthusiast, interested in working in this exciting industry and knowledgeable about social media and the impact of influencer marketing, then this might be the right opportunity for you.

Your Role

Lead, train and develop an international team of Account Managers
Devise client strategies and the implementation plans incl. key tasks for the account management team
Set sales targets for your team, monitor and make sure these targets are achieved.
Participate in the sales process; assist in proposal development and client calls.
Perform market analysis and identify trends in the gaming industry
Keep current on issues and trends in influencer marketing, gaming, and social media
Work on strategies and new opportunities with existing key account advertisers and help your team to constantly scale up accounts
Lead by example and act as a hands-on resource for the team and tackle any task, no matter how big or small
Build relations with key international clients in both gaming and non-gaming
Help to define client requirements and help to transform these into industry-defining services

Our Requirements

Successful track record of at least 4+ years within the field of account management or business development in an agency
Expert in the general field of marketing with a good understanding of influencer marketing
Passionate gamer. Experience in the game industry a plus.
Highly organized and structured in both thinking and work style.
Experience in managing a team
Strong interpersonal skills, outstanding business sense and confidence in building sustainable relationships
Excellent communication skills, fluent in English
German and/or French skills are a plus
Strong analytical and critical thinking skills
Efficient and result oriented working style
Ability to manage your tasks independently and bring in new ideas

What we offer

You work directly with decision makers and have an impact in the organization
You experience an excellent learning culture
You are part of a fun, international team of outstanding talents
You get access to a well-established network in Berlin’s start-up scene
You have the opportunity to attend German classes and numerous events
You enjoy a competitive remuneration package and much more
You work in the start-up centre of Berlin-Mitte, the European Silicon Valley

Interested? - Tell us why gaming is part of your life and submit your CV along with relevant university and working documents online.
https://jobs.lever.co/ad2games/fdb9df51-aaba-46af-a2ae-0d2d7ef3aad4?lever-origin=applied&lever-source%5B%5D=europeos.es.

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Anunciante (empresa/empresario): De Uitlener.
Profesión: Operador CNC.
Nº de puestos ofertados: 10.
Lugar del trabajo: Holanda.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Operador CNC HEIDENHAIN/MAZATROL
Descripción
Para nuestro cliente en Holanda estamos en busca de un fresador CNC HEIDENHAIN/ MAZATROL para realizar las siguientes tareas:
- Preparaciones de las herramientas que indican los programas dados
- Aliniación y centrado de piezas.
- Simulacion y ejucción de los programas dados para cada trabajo.
- Vigilar que el proceso funciona correctamente.
- Control de calidad del trabajo realizado.
- Controlar los procesos CNC mientras la máquina está en marcha.
- Selección e intercambio independiente de herramientas.

Requisitos
- Mínimo 2 años de experiencia de fabricación de piezas mediante fresado CNC desde el panel (3 ejes /4 ejes y/o 5 ejes)
- Nivel de Inglés alto
- Conocimientos del sistema HEIDENHAIN (se valora el conocimiento de MAZATROL/SIEMENS).
- Capacidad de hacer una programación CNC basada de plano técnico de forma indepediente.
- Interpretación de planos..

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Anunciante (empresa/empresario): ad2games GmbH.
Profesión: Junior Finanzbuchhalter / Finance Manager (m/w/d).
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Berlin.
Tipo de contrato: Vollzeit.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: ad2games ist eine stark wachsende und profitable Performance Marketing Plattform, die sich auf die Vermarktung von Spielen fokussiert hat. Wir helfen Spiele-Herstellern dabei ihre Spiele effektiv zu vermarkten und durch unsere verschiedenen Strategien User auf die Spiele aufmerksam zu machen. Unser Headquarter befindet sich im Herzen Berlins, mit Büros an weiteren Standorten wie San Francisco und Shanghai. Zu unseren Kunden gehören unter anderen Tencent, Konami, Ubisoft, Epic Games, Electronic Arts, Youzu, Nexon, Innogames und Kakao Games.

Als Jr. Finanzbuchhalter (m/w) wirst du an einer Vielfalt an unterschiedlichen Aufgaben und Themen, von der Buchhaltung über das Controlling bis hin zur ständigen Optimierung unserer internen Prozesse zuarbeiten. Wenn du nach einer Position in einem international tätigen Unternehmen in einer spannenden Branche suchst, in der du eigenverantwortlich tätig sein und noch viel dazulernen kannst, dann ist das womöglich die perfekte Position für dich.

Deine Aufgaben

Unterstützung für die Buchhaltung der ad2games GmbH und deren Portfoliounternehmen
Zuarbeit bei der Erstellung der Monats- und Jahresabschlüssen nach dem HGB und bei der Konsolidierung von Monats- und Jahresabschlüssen
Unterstützung bei der Verbuchung laufender Geschäftsvorgänge in der Debitoren- und Kreditorenbuchhaltung
Rechnungslegung und Forderungsmanagement
Weiterentwicklung von bestehenden und Einführung von neuen Prozessen und die Prozessdokumentation

Deine Qualifikationen

Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung, idealerweise als Steuerfachangestellter oder Finanzbuchhalter mit fundierten Kenntnissen im Rechnungswesen
Erste relevante Berufserfahrung, idealerweise bei einem Start-up
Sehr gutes Deutsch und Englisch, schriftlich und mündlich
Sehr gute MS Office Kenntnisse (Excel), Fachkenntnisse im Umgang mit DATEV ist ein Plus
Zuverlässigkeit, Selbstständigkeit und Flexibilität zeichnen dich aus
Zahlen sind deine Leidenschaft und du beweist eine ausgeprägte analytische und problemlösungsorientierte Denkweise
Teamplayer mit ausgeprägten kommunikativen Fähigkeiten

Das bieten wir

Du wirst Teil eines dynamischen, zielstrebigen und internationalen Teams:https://youtu.be/ZeJBoW7BFnw
Du bekommst von Anfang an einen unbefristeten Arbeitsvertrag und wir versorgen dich regelmäßig mit frischen Früchten, Säften, Softdrinks, Frühstück und regelmäßigen Team- und Firmenevents
Du wirst Teil eines spannenden Start-ups, mit flachen Hierarchien und einer transparenten Unternehmenskommunikation, in welchem du nachhaltiges Wachstum täglich miterleben und -gestalten kannst
Dich erwarten jede Menge anspruchsvolle Herausforderungen, eigene Projekte und viele Möglichkeiten deine individuellen Stärken einzubringen

Haben wir dein Interesse geweckt? Dann schicke uns deinen Lebenslauf und alle relevanten Bewerbungsunterlagen online zu!
https://jobs.lever.co/ad2games/a71a46ec-b147-4d56-821e-6517b5aae7f3?lever-origin=applied&lever-source%5B%5D=europeos.es.

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Anunciante (empresa/empresario): ad2games GmbH.
Profesión: Account Manager - Performance Marketing (m/f/d).
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Berlin.
Tipo de contrato: full-time.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: ad2games is Europe’s leading branding and performance marketing expert for games. Part of the ad2games portfolio is our influencer marketing company nevaly. We develop and implement creative marketing strategies for international gaming clients. Our key clients are Tencent, Konami, Ubisoft, Epic Games, Electronic Arts, Youzu, Nexon, Innogames and Kakao Games. We help these game publishers to target the right gamer audience using a variety of marketing channels, especially with our influencer marketing product nevaly, via Smart TV marketing and with innovative programmatic advertising. Our HQ is located in the heart of Berlin, along with offices in San Francisco and Shanghai.

You will be joining a team of international account managers, responsible for the advertiser side of our business. If you are a passionate gamer and marketing enthusiast, interested in working in this exciting industry, then this might be the right opportunity for you.

Your Role

You manage and drive the relationships with our existing partners on the supply and demand side
You proactively identify opportunities to up-sell our services, offer new products and increase volumes & quality
You constantly analyse and optimise the performances of your clients’ and partners’ campaigns, with the ROI in mind
You provide client & partner support and troubleshoot occurring problems
You research the market and know the latest trends of the gaming and performance marketing industry
You research the affiliate and traffic partner landscape and identify potential new business partners
You take over important projects on a regular basis

Our Requirements

You have 1+ years of experience in account management and/or performance marketing
You are a passionate gamer and have generally a good understanding about the industry and its trends
You have at least basic knowledge of performance marketing
You possess a personality that is engaging, open, positive and convincing
You know how to prioritise your work, are structured and organised, but still have a certain level of flexibility
You have an analytical, number-oriented mindset and are able to optimise campaigns based on data
You have a good technical understanding and don’t mind digging into smaller technical issues
You are fully proficient in English

Our Offer

You become a part of a fun and unique company culture: https://youtu.be/ZeJBoW7BFnw
You get to work with serial entrepreneurs who co-founded over 10 successful companies
You enjoy a competitive remuneration package and much more
You work with a highly motivated and skilled team of young top performers
You get free German courses and enjoy numerous team events
A great experience: Living and working in Berlin- Europe’s Silicon Valley!

Interested? -­ Tell us what kind of a gamer you are and submit your CV along with relevant university and working documents online..

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Profesión: Patrón de pesca.
Nº de puestos ofertados: 1.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Busco marinero con carta de arranque para capitanear embarcación de artes menores Buenas condiciones.

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Anunciante (empresa/empresario): Dow Jones.
Profesión: Data Strategist.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Barcelona.
Tipo de contrato: Permanent.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Dow Jones seeks a data specialist to lead its charge to create new content and leverage existing information for its premier business news publications, including The Wall Street Journal.

Based in Barcelona, the person in this position will join with a newly formed team of journalists focused on serving the needs of business and financial professionals. She or he will be responsible for leading efforts to create new content, data sets and tools for Dow Jones and its diverse platforms.

This person will work closely with the newsroom, researchers in the Dow Jones Data Strategy and Market Data groups, and developers to ensure we’re fully leveraging the news, analysis and data at our disposal in the most effective ways. Alongside the creation of new, data-rich products, we expect the person to contribute to our efforts to boost automation and enhance tagging to give our professional subscribers a deeper sense of the significance of news in real time.

The ideal candidate for this role will be highly numerate, have newsroom experience, a high-level understanding of the challenges faced by business and financial professionals and a proven track record of creativity. The person must also be able to work collaboratively across the organization and serve as a project leader.

In assessing the ideal candidate for the role, we’ll be looking for strong examples of how applicants have used a wide variety of data sources to develop new offerings. We’ll be keen to see how applicants have used in-house and open-source or commercial data sets as the foundations of new products and types of content, exemplifying the kind of ‘non-story’ content our professional customers might find valuable.

The ideal candidate will have a strong grounding in news but also programming skills that will allow him or her to dig into large data stores and work with real-time APIs.

Candidates accepted for interview will be expected to have a rich trove of ideas and concepts to talk through..

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Anunciante (empresa/empresario): Eurofirms.
Profesión: Customer Service Agent - English and French or German.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Barcelona.
Salario: 16500-21000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: We are currently seeking Customer Experience Specialists to represent a travel industry leader connecting people worldwide to enable unique travel experiences.

We are looking for a native/fluent level of English as well as either French or German.

Your role:
- Provide professional, prompt and friendly client support by listening to clients and responding in a way that exceeds their expectations
- Identify and troubleshoot the issues accordingly using available resources
- Logging and follow up of Customer Information
- Responding to enquiries and handling client escalations by telephone and email
- Having a full understanding of company processes and maintaining contractual obligations

Required skills:
- Excellent communication skills
- Excellent negotiation skills
- Problem solving
- Sense of responsibility

Our ideal candidate is:
- Passionate about travel and world class customer service
- High level of both written and spoken English, as well as either French or German
- Available Full-time (39h/week)
- Flexible with working different shift patterns and weekends

Our offer:
- Convenient office location in Barcelona
- Friendly working environment
- a full-time (3 weeks) paid training to have a good start
- Extensive trainings and regular feedback conversations
- Excellent career prospects
- Languages lessons (English and Spanish)
- Working hours day shift: Rotating between 9am and 10pm. (e.g. from 9am to 6pm or from 1pm to 10pm)
- 24 holidays per year on full-time basis.

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Anunciante (empresa/empresario): Recruit4.work.
Profesión: Customer Supportdesk Specialist (German speaker).
Nº de puestos ofertados: 10.
Lugar del trabajo: Barcelona, Espana.
Tipo de contrato: CONTRATO DE TRABAJO INDEFINIDO.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: As a German Customer Service specialist, you will support our customers with your service skills using a variety of channels which may include Messaging, Email, chat and Telephone. You will help our customers navigate product and policies and handle queries or complaints with ease and patience.

Your role
* Deal with customer queries promptly and efficiently, in accordance with company procedures
* Process all incoming contacts from customers and manage all requests, changes and cancellations as necessary
* Interact with a diverse customer base
Input and access data on multiple systems
* Clearly and concisely log and track detail of issues arising, ensuring to report recurring queries in order to minimize repeat callers.
* Maintain an up-to-date level of product and procedure knowledge by being attentive to and acting upon information advised in e-mail update, team meetings, training and other briefings.
* Perform all duties in an efficient, professional and courteous manner at all times.
* Maintain regular, consistent and professional attendance, punctuality, personal appearance, and adherence to relevant health and safety procedures.
* Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role.
* Look at opportunities to make changes and improve the processes wherever possible.
* Maintain at a minimum, target levels of productivity and performance, as outlined by your Manager in relation to call times, idle times and other performance metrics as they arise
* Help maintain a good team and working environment through assisting fellow employees and participating constructively in team meetings.
* Undertake duties of a general nature or additional tasks as may be required from time to time by your Manager or other designated authority figures.

Qualifications
* Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in German.
* Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English to level C2.
* Previous customer support experience is an advantage
* Excellent problem-solving abilities
* Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner
* Strong time management skills and motivation to exceed expectations
* Enjoy working in a fast-paced environment
* Comfortable working with computers and the
* ability to work with multiple systems and the * ability to learn and adapt to new ones
* Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service.

Salary: €21K + €125 electibles per month that the employee can spend on their own additional benefit.

Additional Benefits: Once hired, a candidate gets € 125 per month to spend on additional benefits. They can choose how to spend this:

* insurance
* gym membership
* Ticket Restaurant
* Transport contribution
* Holidays: 24 per year

Working conditions: The customer is investing in their own people so they have a very relaxed office environment. Besides language classes and internal training The office also have to following benefits:

* Monday morning breakfast ("thank god it's Monday breakfast")
* Thursday after work drinks
* Bootcamps / readings (small fees might apply)
* Dogs are allowed in the office
* Free coffee, teas, fruit water.

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Anunciante (empresa/empresario): Recruit4.work.
Profesión: Customer service agent (Dutch).
Nº de puestos ofertados: 30.
Lugar del trabajo: Barcelona, Espana.
Tipo de contrato: CONTRATO DE TRABAJO INDEFINIDO.
Salario: 1305.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: The company is the challenger on the Belgian telecom market, with a wide range of
services such as fixed and mobile telephony, internet and digital TV. This position is to
support the customers of the company who have questions regarding these telecom
services. It concerns dealing with administrative and technical questions by telephone, email and social media.

There is a training program at the office:
▪ 2 weeks of administration training;
▪ Buddy system; where one can listen side-by-side with a colleague;
▪ 2 weeks technical training once the administrative support training is finalized;
The customer has a strict selection process as it involves a long and extensive training.
The candidate gets a lot of information to process during the training period.
When the candidate is fully integrated and has experience in both the administrative as
well as the technical support, he / she can handle questions through other channels such
as social media or e-mail. It is therefore very important that the candidate has a flawless
and fluent writing style.

Your role
For a customer, based in the center of Barcelona, we are looking for Customer Service
Agents who speak either Flemish or Dutch. Previous customer contact experience is not
required, but is appreciated. Candidates must live in Barcelona or be willing to relocate in
the short term.
The candidate will be handling the administrative and technical questions from Belgian
telecom company customers.

Profile
▪ Call centre experience is an added value, but not required;
▪ Basic computer skills are necessary;
▪ Able to follow procedures around sensitive data;
▪ Flexibility and punctuality regarding working hours (shifts including evening and
weekend services).
▪ You are looking for a challenging long term position.
▪ You speak fluently Dutch.

Our ideal candidate is
▪ Communicative and empathetic;
▪ Disciplined and accurate;
▪ Respectful and positive towards customers;
▪ Solution-oriented thinking;
▪ Patient;
▪ Reliable.

Our offer
▪ Paid training
▪ Free Spanish lessons (once a week)
▪ Unique, atmospheric, people-oriented call centre, with a good dose of fun
▪ Market-based basic salary with the possibility of a bonus of € 3000 per year
▪ Employee benefits such as meal card, transport card and private insurance
▪ 4 company outings per year
▪ Free fruit and drinking water
▪ Growth opportunities.

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Anunciante (empresa/empresario): ISEV SL.
Profesión: ELECTRICISTA.
Nº de puestos ofertados: 10.
Lugar del trabajo: OPORTO.
Tipo de contrato: 6 MESES.
Salario: S/C.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: EMPRESA ESPAÑOLA BUSCA ELECTRICISTAS OFICIALES PARA TRABAJO EN OPORTO (PORTUGAL) OBRA DE LARGA DURACIÓN.

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Anunciante (empresa/empresario): ISEV SL.
Profesión: ELECTRICISTAS OFICIALES.
Nº de puestos ofertados: 20.
Lugar del trabajo: LISBOA.
Tipo de contrato: 6 MESES.
Salario: S/C.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: EMPRESA ESPAÑOLA BUSCA ELECTRICISTAS OFICIALES 1ª Y 2ª PARA TRABAJAR EN LISBOA.

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Anunciante (empresa/empresario): Diamond Resorts.
Profesión: Recepcionista.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: Austria.
Tipo de contrato: Vollzeit.
Salario: to be agreed.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: Rezeptionist/in für unsere Resort in Schladming, Österreich

Suche Für unsere Resort Rezepionist-/ innen mit Deutsch und Englisch Kenntnissen Vollzeit

Art der Stelle: Vollzeit

Erforderlicher Bildungsabschluss:
• Allgemeiner Schulabschluss
Erforderliche Berufserfahrung:
• nicht erforderlich: 1 Jahr
Erforderliche Sprachkenntnisse:
• Englisch
• Deutsch
EU Arbeitserlaubnis notwendig
• Bezahlung nach österreichischem Hotel Kollektivvertrag
• PC Kenntnisse Vorraussetzung

FREIE UNTERKUNFT.

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Anunciante (empresa/empresario): BME.
Profesión: TECNICO CONSTRUCCION.
Nº de puestos ofertados: 1.
Lugar del trabajo: FRANCIA.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: BME, dedicada a estructuras de hormigón y albañilería general, busca ingeniero o técnico, con experiencia en empresa de construcción.
El puesto de trabajo es para residir en Francia, se proporciona tanto alojamiento, como vehículo de empresa.
Se necesita experiencia en el sector y nivel alto de francés. Abstenerse contactar sin francés..

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Anunciante (empresa/empresario): Royal Resort.
Profesión: Hotel Jobs.
Nº de puestos ofertados: 300.
Lugar del trabajo: Canada.
Tipo de contrato: full time.
Salario: 25000.
Forma de contacto: Mostrar.
Descripción de la oferta: AVAILABLE POSITIONS
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1ST OFFICER
WAITER
WAITRESS
BARMAN
BARTENDER
BAR-WOMAN
STEWARD
MARKETING ASSISTANCE
HOUSE KEEPER
RECEPTIONIST
STORE KEEPER
ACCOUNT MANAGER
ACCOUNTANT
ACCOUNT AUDITOR
CASHIER
BANQUET SALES EXECUTIVE
BANQUET SALES COORDINATOR
HOST/HOSTESS
CASINO & F&B FLOOR MANAGER
SERVICE STYLIST
DOOR PERSON
FIRST AID WARDER
QUALIFIED NURSES
CLEANER
SECURITY PERSONNEL
FOREIGN/INTERNATIONAL LANGUAGE TRANSLATORS AND TEACHERS
ELECTRICAL ENGINEER
MECHANICAL ENGINEER
MARKETING ASSISTANT
MARKETING ADVISER
BUSINESS ANALYST
COMPUTER OPERATOR
INTERNET SERVICE EXPERT
PHOTOGRAPHY

CONTACT INFORMATIONS
royalresort155@gmail.com


Signed
Management
Royal Royal Resort Canada.

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